Sidor

måndag 23 januari 2012

Yeah minus at laaast


Så nu har jag vägt mig och det -2,5kg på vågen den här veckan! Jag körde ju soppgrejen men bara i 5 dagar helgen så har jag ätit som vanligt fast ganska mycket skit faktiskt. Det blev mycket bröd och de är ju aldrig bra för mig. Men som sagt 2,5 kg är inte helt fel! Taggar järnet! Snart ska jag ha tappat alla de där envisa kilona så jag kan börja koncentrera mig helt på träningen och en trimmad kropp.
Dock blir det ingen träning idag... :( Jag är nämligen genom förkyld och har lite feber... Suck. Då är det bäst att ta mina lediga timmar här på förmiddagen och bara sova sova sova.

Veckans "förlust":
Kg -2,5
Cm runt midjan 3cm

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Amanda! :)
    Hoppas förkylningen går över snabbt!!

    Det känns lite tråkigt med -0,3 idag... men jag hoppas att det är som du säger, snart rasar kilona av ;)
    <3

    SvaraRadera