Sidor

torsdag 12 januari 2012

Peppen fortsätter!

Vaknar upp pigg och glad och nöjd med livet av att två små söta tjejer rusar inte i rummet och säger, Mummy told us that we need to be dressed! Jag berättade att än har inte mitt alarm gått på så vi kan gosa i två minuter. Så två intensiva gosminuter blev det och sen var det bara att klä på 3 trötta barn. Coco (mitten) var så nöjd och glad över att få komma tillbaka till skolan så hon klädde på sig uniformen själv, åt frukosten fort, borstade tänderna och satte på sig blazern helt utan att jag var tvungen att säga åt henne. Stolt extra mamma.

Nu har jag klämt i mig 3 morötter och en hlav kopp kaffe samt en halvliter vatten. Känner att både jag och min mage är redo för gymmet! har bestämt att det blir till att springa idag igen och kanske lägga till ett powerplatepass med ledare? Det betyder att jag kommer vara helt från vettet slut, men det är det ju värt om jag får snabba resultat! Eller hur?
Jag är ganska så anti smink när det kommer till gymmet. Jag älskar känslan av att vara fräsch och rosig efter en träning. Dock blir jag tokröd ibland men det är iallafall bättre än rinnade maskara eller lager som håller in det som vill komma ut från huden. När vi svettas så kommer ju en del "dåliga" saker som kroppen vill bli av med ut också. Och jag vill bli av med alla dåliga grejer så det är därför jag dricker mycket vatten så kroppen kan skölja med det!
Åh va skönt det ska bli! Och berlöningen för det här blir en skön dusch och kanske en ansiktsbehandling till? Vi får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar