Sidor

tisdag 24 januari 2012

Ignorerar

Jag tror ständigt på att om man ignorerar något länge nog så försvinner det. Kanske inte riktigt funkar med min förkylning men försöka går ju! Jag har varit på gymmet idag men tog bara en powerwalk i 40 minuter för om jag anstränger mig för mycket så vet jag att förkylningen blir värre. Hatar att min kropp ska reagera så!

Förut när jag var sjuk så tänkte jag "Yes, då behöver jag inte träna!" Nu tänker jag "Skit också, nu kan jag inte träna..."
Den förändringen är värd guld för mig! Det som jag så länge jobbat för att uppnå ligger nu inom räckhåll. Kan inte beskriva med ord hur skönt det är!
Fick med brev från mamma idag. Ett stort kuvert eller Puzzel som man så fint kallar det här. I kuvertet låg lite måltidsersättningar, hälsotidningar, nötter, torkade aprikoser, strumpbyxor och en ny sport Bh och trosor. Asvärt! Tack mamma det var behövligt! Nu har jag städat mitt rum tänkte försöka få lite ordning på livet. Ikväll blir det kanske bio med Bella vilket jag känner skulle vara heeelt okej faktiskt!
Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar