Sidor

måndag 30 januari 2012

PT :D

Jajamensan idag har jag fixat en PT som jag börjar träna med nästa vecka. Kostar lite grann men det är det värt. Jag ska bli så sinnessjukt fit inom några månader så ni anar inte!
Jag lägger upp en plan för morgondagen varje kväll innan jag somnar. Vad jag ska äta, hur jag ska träna och vad jag ska tänka på. Tänkte visa dagens plan senare ikväll. Åh va jag är peppad. Hoppas att den här motivationen fortsätter! Det vore ju helt underbart. Utan motivation är man inget! Nada. Du kommer ingen vart. Så så fort du känner att den finns där, TA CHANSEN! Det kan visa sig vara livsavgörande! I mitt fall med Itrim var det så. Det var en gnutta motivation som växte tack vare Itrim och utan dem har jag ingen aning om vart jag varit idag? Tror inte jag varit i London, inte gått på någon skola, hade jag vägt lååångt över 100kg? Det skrämmer mig att se tillbaka, jag ser därför bara framåt! Och framtiden ser ljus ut :)

1 kommentar:

  1. Åh, spännande med PT! :) Det kommer bli jättebra tror jag!!
    Jag hoppade min invägning idag eftersom att jag är magsjuk...:/
    Hur har det gått för dig? <3

    SvaraRadera