Sidor

torsdag 12 januari 2012

Halvdöd

Mycket riktigt så är jag nu helt slut! Kan knappt röra mina ben!

Dagens träning:
  • Löpning km
  • Powerplatepass
Jag hade den värsta tränaren idag! Han är inte dålig som att han gör tråkiga workouts eller inte uppmuntrar en. Tvärt om! Han kör stenhårt med mig! Jag får panik varje gång jag ser att han ska ha passet men när jag väl står där kan jag ju inte backa ur. Det dumma med dagenspass var väl att jag hade sprungit innan för jag var redan trött och sen börjar han köra stenhårt med mig så jag tog ut mig så jag var näst intill död!! Jag gav allt kändes det som men samtidigt vet jag att det inte stämmer. Om man tränar så det känns som om man dör, då är man bara uppe i ca 80% av sin kapacitet. True story.

Nu ska jag snart hämta Phoebe på daycare och handla något gott till lunch. Ska bli gott och äta något nu när man gjort sig förtjänt av det!

1 kommentar: