Sidor

måndag 9 januari 2012

Viktutmaning vecka 1


Så nu har min viktutmaning 2012 börjat. Jag började idag och It feels good! Jag har bakat och fikat men då ätit några jordgubbar istället. Slickade inte ens av fingret när jag fick lite kladdkakesmet på det utan tvättade händerna. Nu kör jag 100% bra mat!
Jag ska tappa 15 kg det här året och det vet jag är fullkomligt möjligt! Jag gick ju ner 30kg förra året sen gick jag upp 8 i somras igen iofs men, nu ska alla de kvarstående kg bort! 15 alltså.
Jag ska klara 15kg till nästa nyår men jag vill helst tappa dem till beach 2012!

Hoppas att ni hänger med mig i min resa eller ännu bättre hänger på! Om ni vill vara med så kommentera här eller så kan ni maila till satusnova@hotmail.com, jag kommer då maila ut schyssta recept, peppningar med mera varje vecka! You dont want to miss that! Så släng iväg en kommentar eller mig så ska vi bli det hetaste på stranden i sommar!

Och om du vill få peppade mail och recept fast du inte vill vara med i viktutmaningen så kan du självklart få det ändå! Bara att lämna din mailadress! :) I know we can do this!

3 kommentarer:

  1. Jag är på.
    6 veckor 100%.
    Önskemålet= -6 kg.

    Hoppas hoppas:)

    SvaraRadera
  2. Skicka mig gärna recept. Alltid nyttigt att få tips om bra dietmat! Kram <3 Mormor Elsy

    SvaraRadera