Sidor

torsdag 19 januari 2012


Hej bloggen! Och förlåt att det blev lite tomt i bloggen igår. Jag hade en mycket u
pptagen dag och hade inte en minut jag kunde sätta mig ner och blogga på...
Dock hade jag en riktigt bra dag! Jobba några timmar sen gymmet och sedan hem igen för att byta om och sen åka till Piccadilly och träffa Alex. Efter en promenad och lite tittande i Urban Outfitters, så gav jag mig hemåt igen. Kvällen tillbringade jag med Bella och vi kom på att livet är komplicerat. En fin dag med andra ord. Gillar att vara upptagen och göra mycket saker!

Nu sitter jag med ett glas mjölk och tänker på vad jag ska göra på gymmet. Blir det powerplate idag någon tro? Kanske bäst? Gäller verkligen att jag håller uppe stenhårt med träningen under den här dieten även om jag är trött. Annars så är kg som trillar av bara vatten och muskler mest men jag vill att fettet ska försvinna. Blir spännande att se vad som händer efter dieten! Kanske går jag upp det igen men förhoppningsvis inte. Ska träna så pass mycket nästa vecka att det ska vara omöjligt för kroppen min :)

De här pannkakorna har jag och Bella gjort. Smakade gudomligt och skulle kunna döda för en just nu. Men nej! Ska man vara fin får man strunta i pannkakor och andra söta saker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar