Sidor

söndag 8 januari 2012

Första dagen i London 2012

Jaha då har det första dagen i London passerat förbi. Jag spenderade den (såklart) med Bella men också flera andra. Vi gick runt på en vintagemarknad och käkade på GBK mycket mycket trevligt. I slutet blev det även lite rundpingis. Lite jobbigt att spela mot Emil bara som är proffs... Men jag ägde enligt mig själv det måste jag ju erkänna. haha.
Nu sitter jag som vanligt i min London säng igen. Plippar på tangentbordet och skypar med mor min, eller gjorde nu sover hon. Har svårt att tänka mig att jag ska börja jobba imorgon igen. Har svårt att tänka att jag är här och att jag överhuvudtaget varit borta i nästan 3 veckor. Jag är "smått" förvirrad med andra ord.

Det bästa med att vara tillbaka är att komma in i vardagen igen! Ni kan inte fatta hur mycket jag saknar sunda vanor. Mitt gym tex. Åh va jag saknar det! Helt galet. Att få gymma bort alla jobbigheter och rensa hjärnan för en timme är guld värt i mina ögon.
Nej nu ska jag nog försöka komma till ro här hemma och göra i ordning mig för kvälla! Sov gott kära läsare!


Super server
Tomat Bella vill inte vara med på kort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar