Sidor

tisdag 17 januari 2012

Rosor

Idag har varit en tuff dag på jobbet måste jag säga. Är helt slut och varm så jag har fått världens största rosor på kinderna. Ikväll fick jag unna mig en bakad potatis med smör på. Vet ni hur gott det var!!?? Helt galet. Helt helt galet! Imorgon får jag äta frukt, grönsaker och soppa så ska nog ta en sväng förbi tesco och köpa lite fruktsallad! Längtar. Nu är jag i alla fall as mätt pga av mina första kolhydrater på 48 timmar. Skönt.

Nu ska jag försöka få tag i mamma och skypa lite. Det finns tillfällen jag bara vill ha mamma och krama henne och berätta om alla problem och tankar och då är det bra att skype finns. I framtiden kanske de kan komma på hur man ger varandra en kram genom skype också? Det vore inte helt fel! Oj nu ringer hon. Hej mamma...
Rosor är röda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar