Sidor

söndag 15 januari 2012

Min helg


Har haft en helt underbart rolig helg med fina vänner och framförallt Bella. Hon har bott själv i sitt hus igen så jag har bott där i två nätter. Man blir så bortskämd när man är med Bella. Hon fixar alltid så lyxig mat till mig! Så om du någon gång blir inbjuden att få bo hos Bella gör det! Du kommer inte ångra dig ;)

Fredagen spenderades med förfest och "efterfest" (alla somnade) hos Bella och i mitten så var vi på Oneils. Julie fyllde nämligen 20 igår så vi firade dagen innan. Det visade sig bli en riktigt rolig kväll. Lördagen blev en lagom dag med en tur till westfield och jag somnade hyfsat tidigt och sov hela 11 timmar! Sen har jag och Bella spenderat hela dagen med våra rumpor parkerade i soffan. Jag såg Arsenal för första gången och vi letade utlandsresa (vilket känns lite skumt när man bor utomlands) och lägenheter i Sverige. Fint med andra ord.

Nu är jag hemma och ska snart sova. Har en hel hjärna som måste rensas på intryck jag fått den här helgen. Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar