Sidor

onsdag 25 januari 2012

Igår kväll...

...så hade jag sjukt trevligt! Åkte med Bella och den au pairen som jobbat innan henne, plus vän, till covent garden och käkade. En supermysig uteservering med asgod mat! Åt jätte nyttigt igår. Eller så var det inte så. Pizza och vitt vin. Inte bra Mandan! Nej ändringar får det bli nu känner jag. Inget mera sånt här.
På fredag ska jag ha mys med Bella, Emil och Alex så då ska jag unna mig. Annars nej.

Undrar ni över de ledsna rulltrappebilderna så tog jag dom i panik och asgarv för vi åkte så himla fel påväg hem. Först åt fel håll och sen för långt i rulltrappan. Bella stod neran för rulltrappan och suckade. Hoppsan sa vi och åkte upp och sen ner i väääälrrrdddeennns seeegggassste och långsta rulltrappa :)
Nu är det puss och god natt från mitt hål. Imorgon så ska jag visa er vad jag och Bella skapade i kväll. Sov gott!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar