Sidor

måndag 16 januari 2012

Viktutmaning vecka 2

Så har första veckan gått och visst har det varit lite jobbigt men det har gått väldigt bra ändå. Träningen gick mycket bra och maten med. hur blev resultaten då?
Kg: jag är kvar på samma vikt. Inte så konstigt dock. Den veckan i månaden och dessutom har jag säkert byggt lite muskler i veckan också. Men framför allt gäller det den här veckan. Kan gå upp nästan 3 kg då. Sjukt!
Mått: Jag har gått ner ÅTTA!! cm runt midjan. Ända stället jag mätt just nu. :) Och med tanke på det resultatet så borde jag väl egentligen gått ner? Eller?

Nu börjar vecka två med allt vad det innebär och den här veckan blir inte en lek. Jag och Sally börjar på en diet från USA (bara det säger ju hur vansinnigt det är) och den tar man innan en operation om man måste gå ner i vikt. Man kan tappa massor, och det hoppas jag på att göra.
Idag är det alltså dag 1 så vi får bara äta färskfrukt och en speciell soppa. Sally har gjort det förut och vet att det funkar men hon sa också att det var jätte jobbit... Hm vi hoppas på det bästa med andra ord. Håll tummarna!

1 kommentar:

  1. Haha, jo, det fattade jag. Men jag fattade inte riktigt om det var en utmärkelse för något speciellt, eller om det var bara en random grej liksom :) haha :D puusss!

    SvaraRadera