Sidor

fredag 27 januari 2012

Räknar sekunderna tills helgen börjar!

Har haft en helt okej morgon faktiskt! Jag brukar vara hur trött som helst men trots att jag kom i säng sent så mår jag toppen! Jag är jätte pigg. Jag tror det kan bero på att jag har avklarat mitt jobb som städerska för veckan. Extra klirr i kassan plus att springa runt med skurhink och damsugare gör att man blir jättepigg! I alla fall jag.
Dessutom mår min mage toppen idag för jag grundade med en helt underbar frukost. Eco-lättyoghurt med Special K och blåbär, samt tomat och philadelphiaost på en en grej som "typ är knäcke" fast med mindra kcal! Riktigt gott!
I kväll blir det tacosmys och vänner så ska ta en dusch och förbereda lite tänkte jag. Man känner sig så vuxen när man fixar ett litet dinnerparty i huset i London. Fast å andra sidan så är jag ju 3barnsmamma så jag borde väl känna mig vuxen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar