Sidor

tisdag 24 januari 2012

En idiot...

...bad mig hoppa framför tåget? Helt utan anledning kommer en gubbe fram, rycker i mig och ber mig hoppa? Va?! När jag säger nej och blir sur börjar han peka finger åt mig varpå jag blir vansinnig.
Jag har lust att slå sönder honom. Vem ber en människa att gå och döda sig själv? Herre gud va upprörd jag är. Vet att det var de han ville få ut av situationen men jag bryr mig inte! Han ville skrämmas men jag blir inte rädd bara vansinnig! Snarare rädd för mig själv när jag känner att jag vill slå sönder honom. Oj va det var länge sen jag var så här arg.. Tur att det var mig han sa det till dock. Tänk om det varit någon som hade självmordstankar? Om någon då kommer och ber dig att hoppa är det ganska stor risk att du gör det! Idiot. Idiot. Idiot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar