Sidor

söndag 8 januari 2012

I´m back!

Förlåt för frånvaron men har spenderat många dagar med resefeber och packning. Jag är nu tillbaka i mitt fina fina London!
Bella hämtade mig på Victoriastation sen bar eet av hemmåt. När jag kom hem så var inte Sally och Oli hemme utan de var bortbjudna och barnen sov. Alltså hälsade jag glatt på en barnvakt som spelade COD.
Bella och jag handlade mat och käkade hemma för vi var för trötta för att gå ut. Sen mitt i maten kom Sally och Oli hem och Sally blev så glad att hon släppte sin väska sprang mot mig och började gråta av lycka. Det kändes bra!
Sen gick vi och väckte Oscar och han blev jätteglad. "Better than Santa," Gullunge! När vi gick inte till Pheobe och Coco så spydde Phoebe? Ingen vet varför hon gör det men hon gör det ibland utan anledning så det var ett tevligt välkomnade hon gav mig. När jag och Sally bäddat ner henne igen så låg hon och log och skrattade halvsovande för att jag var hemma. "My best friend is home", har jag världens sötaste barn eller vad????

Nu ska Bella och jag iväg på en vintagemarknad :) Skriver mer om det sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar