Sidor

tisdag 17 januari 2012

Grönsaker för det är jag värd!

Japp idag äter jag bara soppan och grönsaker. Jag får svulla hur mycket jag vill i grönsaker men det blir inte riktigt så. Morotsstavar i alla ära, men chocklad är det bästa man kan svulla i alltså!

Som jag skrev innan är jag trött och sur men det känns lite bättre nu. Jag gick till gymmet och trots att jag egentligen inte orkade så körde jag powerplate! Och det gick skitbra!! Efteråt känner jag mig mycket bättre. Plus att jag fick 30 minuters sömn efter duschen.

Jag tänker inte påverkas så lätt av sånt som händer runt omkring mig. Jag är för upptagen med att vara jag just nu och det är väl så det ska vara. Jag tycker för en gångs skull att jag är en människa som förtjänar det bästa och det är därför jag tränar, käkar soppa och umgås med Bella för alla de sakerna kommer få mig att må bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar