Sidor

onsdag 11 januari 2012

Motivation - Ja Tack!

Fick precis en sån där skön motivation kick som gör att man känner sig oövervinnerlig! Jag vill till gymmet nu, se resultat, äta bra!
Imorgon blir det hård tag! Gymmet igen ofc, men också super nyttig mat och motivation på högsta nivå. Älskart! Mycket vatten och mindre mat.

Jag har alla förutsättningar att få en trimmad och snygg, smal kropp so why not take it? Jag kommer ju inte tillbaka till Sverige på flera månader och under de här månaderna kan de hända under må jag säga! Jag vill komma tillbaka och ge hela Sverige en kick i skrevet för hur omgivning och jag själv sett ner på mig alla dessa år. Jag vill. På riktigt. NU KÖR VI!
Bild från när jag vägde som minst i somras. Bara några kg bort och sen går det ner till nya nivåer som jag inte nått på år och dag! Det kommer gå känner det på mig. :)
(bild tagen av Alva)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar