Sidor

fredag 20 januari 2012

Ut med skiten in med vintage

Det här inlägget tillägnar jag min hy. Min nuvaranda fyhy! Det värsta med ditox-grejer är att när man är på dag 4-5 så kommer all skit och sånt man gått och burit på i kroppen ut genom huden. Jag har fått 5! finnar i natt. Jag har aldrig finnar och brukar ha ganska fin hy, men inte idag. Dock surar jag inte. Hellre att allt dåligt kommer ut än att de finns kvar inne i kroppen. Och vad gör några röda prickar här och var?
Nej nu ska lägga en ansiktsmask och ta en dusch så blir det säkert bättre snart! :)

Btw så har jag skaffat mig ett nytt jobb. Jag är familjen städerska nu också för de andra var tvungen att sluta. Så har städat hela huset nu på morgonen förutom Sally och Olis rum. Oli ska jobba natt så han sover fortfarande. Men just nu känner jag att det var ett bra beslut för jag får lite extra pengar i fickan vilket är behövligt!
Kollar igenom lite bilder och inser att har massor av saker hemma som jag saknar. Inte bara familj och vänner utan matriella saker som alla mina sjalar och hårband! Jag måste seriöst bli lite bättre på att underhålla min vintage stil här. Den ät ju så fiiiin!

1 kommentar: