Sidor

måndag 9 januari 2012

Måndag

Jaha då var det första arbetsdagen och den har gått utmärkt bra. Jag funderade på om jag hade gått och slöat till mig när jag var hemma men det visade sig att jag bara är slö hemma och över allt annars så är jag en arbets/städ narkoman. Jag har busat med barnen i en stor park och lekt pirater, vilket var mycket uppskattat av Oscar. Han gillar inte att vi leker prinsessa så ofta ;)

Annars har jag bakat en kladdkaka och fixat inför "Tea" eller barnkalas. Det är inte våra barn som fyller utan en gudson som fyller 1år så de var hit bjudna på tea. Själv smet jag upp på rummet efter lite jordgubbar. Skönt att bara få vara själv lite också. Nu ska jag bada barnen snart och sen så lägga dom. Sen är jag klar och får göra vad jag vill! Skönt! Dock älskar ju att vara med barnen men 12 timmar i sträck är rätt intense.
Söta barn efter frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar