Sidor

söndag 22 januari 2012

Fotboll

Eftermiddagen stavas fotboll. Jag Bella och Emil begav oss till Fulham broadway och Irish pub. Där vankades fotboll för hela slanten. Folk rullade in och det var mycket trevligt. Arsenal ska man heja på (tydligen) för det gör Bella och Emil. Eller att heja på är kanske fel ord. Att vara besatt är mer rätt. Att Linus hejar på moståndarlaget var inte så populär. (speciellt inte när Linus lag vann...) Tur har jag som fick med mig Alexander. Skönt med någon som inte heller kan eller förstår fotboll. Man känner sig inte så dum när man är 2!

När fotbollen var slut tog jag med mig Bella hem, käkade vindruvor och såg på Russ Noble. Han till och med att skissa lite, vilket jag inte gjort på svinlänge!!
Nu sitter jag ensam och nöjd med livet, lite mättare, lite mer fotbollskunnig och lite mer trött. Imorgon är det invägning och jag taggar järnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar