
lördag 24 september 2011
Insperation

fredag 23 september 2011
10 dagar kvar

söndag 28 augusti 2011
Blandade känslor
tisdag 10 maj 2011
Träning, gruppträff och kärlek
Tränade efter mötet idag också. Körde på sten hårt. Blandat med kondition och styrka två varv och ett varv med dubbelstyrka. Sen körde jag 50 armhävningar på bilatesboll och 50 sit ups rakt fram samt 50/50 sit ups åt sidorna. Jag jobbade på bra så jag är stolt över mig själv och dagens träning. Min studentutmaning börjar ju bra! Skönt!
(En mamma på Itrim hade med sig sin lilla son när hon tränade. Hur söt som helst! Såg nästan ut så här ;) )Tog en runda på stan efter träningen. Köpte en jätte fin klänning som jag egetligen inte hade råd med... Men va ska man göra när man blivit kär? Man måste ju ha den!!
Btw det här med att vara kär. Jag tror jag är smittad av någon sjukdom som gör att jag aldrig kommer kunna hitta någon. Jag har så duma föreställningar i mitt lilla huvud om hur jag vill att mitt liv ska bli och med vem så om något annat händer tänker jag bara, nej det här stämmer inte, så här skulle det inte bli, det här är fel person. Jag är nog en sån där man kallar för ett hopplöst fall.. Haha sjuka människa!
torsdag 7 april 2011
2 dagar kvar
måndag 4 april 2011
12 veckors träff
Jag och sötJohan (som jag förövrigt spelar mot i Hair) i Idolkön. Han var verkligen hur snäll som helst mot mig igår!
onsdag 30 mars 2011
Lill-lördag

tisdag 29 mars 2011
Träningsdag med stort T
( Jag idag på Itrim. Ser helt sjuk ut men det var för att jag körde sjukt hårt! Skönt efteråt ;) ) Ska kolla in lite youtube-klipp med Jennifer Nicole Lee innan jag somnar. Jag kollar henne både morgon ikväll. Gud vilken insperation hon ger mig! Helt galet. Ett litet klipp med henne på morgonen och jag är redo för att köra gärnet under dagen. Ser upp till henne något sjukt. Grymt bra jobbat ju! Satsar på en liknande kropp om något år. Fyvale va snygg jag ska bli. Haha!
Nej men hörre ni, nu måste jag nog borsta tänderna. Sov gott så hörs vi imorgon! Puss
söndag 13 mars 2011
Matpanik
Jag skulle sova tidigt idag. Klarade jag av det då?... emmm.. NO! Det var ju tvunget att gå en bra film på tv när jag skulle sova. Pretty woman <3 Älska den filmen och har inte sett den sen jag var typ 10 år eller något. Jag var i allafall så pass liten att jag aldrig fattade att de hade sex i filmen så det var nog ett tag sen :)
Men filmen slutar nog snart och då ska jag somna på pricken. Är trött så det räcker nog att blunda så somnar jag snabbt :)
Sov gott älskade läsare!
onsdag 2 mars 2011
SOCKER
Sockerbitar per 100g
Marabou 18 st
Daim 20st
Godisbilar 29st
Yoggi drick yoghurt 13st
Halv liter Cola 15 st
Oboy ett glas 8 st
Halv liter Mer 10 st
RUSSIN 20st!!!
Helt sjukt med russina. Jag visste att det var mycket socker i det men det här är ju helt sjukt?!
Och samma sak gäller yoggi. Asså jag visste att det var mycket socker i det men att det är mer socker i en halvliter yoggi än en halvliter Coka Cola är ju heelt galet!
Vi svenskar äter i snitt 30 sockerbitar per dag. Självklart är ju sockret räknat på olika sätt. Mjölksocker, fruktsocker osv. Men det är beräknat att vi ska äta ändast 16 bitar genom kolhydrater för att må bra. Alltså överkonsumerar vi aldeles för mycket!
Lite om socker då :) Kram
tisdag 8 februari 2011
Hälsokoll 2
- Jag har gått ner 10,5kg
- Minskat mitt midjemått med 10cm
- Minskat med BMI med 3.3
Fatta att jag är överlycklig och svävar på moln! Små, rosa moln över allt...
Underbar dag
(Skriver mer om hälsokollen när jag kommer hem. Sitter i skolan nu!)
lördag 5 februari 2011
Ny vecka!

torsdag 3 februari 2011
På lörda, på lörda. Jackpott på lörda
tisdag 1 februari 2011
Gruppträff 2
Men fick mig lite träning iallafall!
Något som däremot var väldigt roligt var att jag fick reda på att vissa i min grupp läser min blogg :) Det gjorde mig asglad! Tack!
TRÄNA
Svenska tal KLART
Kram
tisdag 18 januari 2011
Naken bland främlingar
Jag vill springa runt på scen och samtidigt kunna sjunga utan att flåsa i micken. Och så skulle jag också vilja träffa folk som läst min blogg och blivit inspererade. Det skulle betyda mycket för mig!

måndag 17 januari 2011
Gruppträff

söndag 16 januari 2011
Pulspass
Så snart ska jag ta och värma dagens andra mål. Har bara gröten hemma så det blir gröt till både frukost och lunch, men när jag är på Itrim cetret så ska jag köpa in lite nya måltidsersättningar! Måste ju ha lite variation i måltider alla fall :)
Gröten idag gick ner lättare än igår. Råkade blanda den med för mycket vatten så det kanske är smartare att göra så?! Ska nog prova det med sopporna sen också. Blir inte lika pulvrigt då :)
Förresten så har jag redan börjat känna reslutat. Vikten visar ett halv Kg mindre men framför allt så känns jag tightare och det är en asskän känsla! Så jag hoppas på riktigt stora resultat i slutet av den här veckan!!!

lördag 15 januari 2011
Dag 1
Ber en liten bön om att sopporna och shaken ska smaka godare men det tvivlar jag på. Men vad är väl tre månader av resten av mitt liv liksom? Det är så jag måste tänka.
Men gröten var trots allt mättande! Det kanske inte säger så jätte mycket med tanke på att jag äter väldigt lite till frukost, men ändå. Om sopporna och shaken är lika mättande så tror jag att jag ror det här i hamn :)
