Sidor

tisdag 10 maj 2011

Träning, gruppträff och kärlek

Kändes skönt att ha gruppmöte på Itrim idag! Jag trivs verkligen med min grupp. De stöttar och är mysiga. Jag tror att man känner sig som vänner lite grann bara för att man är i samma situation? Vägdes ju in också... Hade lite ångest men det gick riktigt bra ändå :) har gått ner sen förra gången trots utlandsresor och påskägg, så jag är hel nöjd. Nu är det bara fortsätta i den här riktningen!


Tränade efter mötet idag också. Körde på sten hårt. Blandat med kondition och styrka två varv och ett varv med dubbelstyrka. Sen körde jag 50 armhävningar på bilatesboll och 50 sit ups rakt fram samt 50/50 sit ups åt sidorna. Jag jobbade på bra så jag är stolt över mig själv och dagens träning. Min studentutmaning börjar ju bra! Skönt!


(En mamma på Itrim hade med sig sin lilla son när hon tränade. Hur söt som helst! Såg nästan ut så här ;) )

Tog en runda på stan efter träningen. Köpte en jätte fin klänning som jag egetligen inte hade råd med... Men va ska man göra när man blivit kär? Man måste ju ha den!!
Btw det här med att vara kär. Jag tror jag är smittad av någon sjukdom som gör att jag aldrig kommer kunna hitta någon. Jag har så duma föreställningar i mitt lilla huvud om hur jag vill att mitt liv ska bli och med vem så om något annat händer tänker jag bara, nej det här stämmer inte, så här skulle det inte bli, det här är fel person. Jag är nog en sån där man kallar för ett hopplöst fall.. Haha sjuka människa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar