Sidor

onsdag 30 mars 2011

Lill-lördag

Sitter i skolan och har nyss ätit en fruit & nut-bar tillsammans med en Loka peach! Super gott! Behövs när det är så sjukt mycket man måste fixa i skolan. Helt sjukt mycket grejer man måste göra alltså! Massor av rapporter som ska in, prov, musikal, GHA BLIR TOKIG! Men jag antar att det inte är någon omöjlighet att klara av det här så det är bara bita ihop och utnyttja all ledig tid man har. Får trösta mig med att det bara är 11 veckor kvar till studenten!

Imorse körde jag ett stenhårt styrkepass, och ja, jag glömde stretcha... Vilken nu resulterar i att jag har träningsvärk i muskler jag inte visste fanns?!!! Typ den där muskeln man har i knävecket. Va tusan är det för muskel :S Men jag är i alla fall nöjd över min morgon prestation. Allt tack vara peppade videor från JNL (Jennifer Nicole Lee). Jag vet att jag tjatar mycket om henne men hor är banne mig grym ju!

Vägde mig imorse bara för att det känndes sån skillnad från igår. Men tänkte hela tiden; det är inte möjligt att jag gått ner i vikt på en dag meeeeeeeen...... JAG HAR GÅTT NER 1.5 KG SEN IGÅR!! Skönt att se snabba resultat igen som i början. Det var precis det jag behövde för att bli peppad att köra vidare i världens fart!

Nej nu ska jag som sagt ta tag i min lediga tid och plugga lite.

(11 veckor sen slipper jag den här stressen. För ett tag ... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar