Sidor

lördag 5 februari 2011

Ny vecka!

Så har 4de veckan startat och vi vet alla vad det betyder. TUGGA TUGGA TUGGA! Åh va gott det var med en bars till frukost. Tog en fruktig och nötig en som smakade mumma! Nu känns livet allt lite bättre :)

Idag vägde jag mig också..... Trummvirvel tack..... jag har ett totalt minus på........

9,8 KG!!! Åh va jag är glad!

2 hg ifrån att nå mitt mål med att gå ner 10kg med måltidsersättningarna och det har bara gått 3 veckor. Asså om du funderar på att gå ned i vikt välj ITRIM! Kan nog vara så att det är det bästa jag gjort i hela mitt liv! Jag är en sån person som behöver se resultat snabbt så det här är toppen för mig. Hoppas kunna gå ner ännu mer näst kommande 2 veckor för om två veckor och några timmar så sitter jag på ett plan till Teneriffa och då vill jag se fin ut!
Jag köpte en klänning igår som jag tänkte visa för er sen. Så då vet ni vad ni har att vänta er!
Pussar och Kramar från en glad Amanda!

3 kommentarer:

  1. DU ÄR GRYM AMANDA!!!!! Grattis!!! :) :) :)

    SvaraRadera
  2. Du är så bra Amanda!! :-)

    SvaraRadera
  3. GRATTIS tjejen!!! Vad roligt! Ang. ditt inlägg hos mig om den psykiska biten, så tror jag dessvärre att det kommer att ta ett bra tag innan man faktiskt inser att man har blivit smal och sedan ska man även acceptera det. Jag med mina 31 år och dagliga tankar och dagliga tittar i spegeln som fått se en "tjockis" kommer nog ta några år innan jag verkligen inser till fullo att jag är inte den där tjockisen ännu.

    Kram C

    SvaraRadera