Sidor

söndag 28 augusti 2011

Blandade känslor

Itrim ringde nyss och vi bokade in en ny tid till mig med en personlig coach. Min förra Jessica (galet bra!) ska ut på äventyr til USA och ahr slutat så nu ska jag ha en annan tjej istället. Lite synd att jag bara kommer ha ett möte med henne dock :/


Imorgon är det bara 5 veckor kvar tills jag flyttar och det finns inget roligare än det just nu men det betyder inte att det kommer vara jobbigt också... Det finns en anledning att Itrim har en minimum tid på ett år innan man får sluta därför att det tar tid att börja ett nytt liv. Och att jag inte ska gå klart den här tiden gör mig sjukt orolig ibland.. Men jag ska ju verkligen starta ett nytt liv på ett nytt ställe så jag har tänkt ta med mig min nya livsstil dit. Jag tänker verkligen inte gå tillbaka till mitt gamla jag så bara jag är riktigt envis och motiverad så vet jag att jag kan klara av det här men det kommer inte vara lätt! England är ju inte direkt känt för nyttig mat, men det är klart att de har bra alternativ också!

Jag ska iallafall ha ett möte den 23 september och då så ska vi gå igenom hur jag ska lägga upp maten och träningen under min flytt. Gymkort igår ju i lönen jag får så det är ju bra :)

Jag kommer klara det här. Det måste jag ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar