Sidor

tisdag 29 mars 2011

Träningsdag med stort T

Idag har jag sannerligen tränat! Upp 5 körde lite styrka sen blev det att ta sig till Itrim för träning där, sen nu ikväll så sprang/ powerwalka jag från skolan till station för att hinna med tåget (som jag tyvärr missade :( ) Så träning blev det gott om idag. Nu ska jag snart sova. Är sjukt hungrig just nu men har satt mig med en stor kopp te som jag ska dricka innan sängen kallar. Det ger iallfall lite mättnadskänsla och känns mer matigt på något sätt!

( Jag idag på Itrim. Ser helt sjuk ut men det var för att jag körde sjukt hårt! Skönt efteråt ;) ) Ska kolla in lite youtube-klipp med Jennifer Nicole Lee innan jag somnar. Jag kollar henne både morgon ikväll. Gud vilken insperation hon ger mig! Helt galet. Ett litet klipp med henne på morgonen och jag är redo för att köra gärnet under dagen. Ser upp till henne något sjukt. Grymt bra jobbat ju! Satsar på en liknande kropp om något år. Fyvale va snygg jag ska bli. Haha!


Nej men hörre ni, nu måste jag nog borsta tänderna. Sov gott så hörs vi imorgon! Puss

1 kommentar:

  1. Härligt jobbat bruden!

    Skönt att lägga sig så tidigt! Klockan är tio i tolv och jag hr inte borstat tänderna än... inte bra, inte bra!
    PUSS

    SvaraRadera