Sidor

söndag 13 mars 2011

Matpanik

Min mat är slut! Måste handla imorgon. Helt sjukt hur låst man bli när man bara får äta en enda sak! Jag måste planera mina mål något sjukt mycket. Fattade aldrig hur svårt det var att planera och tänka men antar att det är bra för framtiden att ha planerat maten. Ett av mina stora problem har väl varit allt "spontantugg".

Jag skulle sova tidigt idag. Klarade jag av det då?... emmm.. NO! Det var ju tvunget att gå en bra film på tv när jag skulle sova. Pretty woman <3 Älska den filmen och har inte sett den sen jag var typ 10 år eller något. Jag var i allafall så pass liten att jag aldrig fattade att de hade sex i filmen så det var nog ett tag sen :)
Men filmen slutar nog snart och då ska jag somna på pricken. Är trött så det räcker nog att blunda så somnar jag snabbt :)

Sov gott älskade läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar