Sidor

söndag 16 januari 2011

Yes! Det kommer gå!

Äntligen hittade jag en måltidsersättning som faktiskt var riktigt god. Tomatsoppan. Ät allt utan en ända kväljning och tyckte att det smakade gott hela tiden. Så om inte annat får jag leva på gröten och tomatsoppan i 3 veckor. Och det borde jag ju klara!?
Känns lite töntigt att jag klagat så mycket efter bara en dag och när mamma säger att jag är duktig så skrattar jag bara. "MAMMA JAG HAR BARA GJORT EN DAG AV 90!" Men tro mig det är faktiskt en bedrift att kunna äta den här maten. Så tack Gud att tomatsoppan smakade okej. Verkligen tack!
Min kamera är borta så tog bilden från google. Så oroa er inte. Kexen på tallriken är inte mina :)

1 kommentar:

  1. Du är grym Amanda! Jag vet inte om jag skulle klara det du går igenom nu. Vad det än är så finns jag här och stöttar dig, okej?
    Fatta vilka resultat du kommer se snart om du redan gått ner ett halvt kilo på knappt två dagar!! PUSS

    SvaraRadera