Sidor

torsdag 27 januari 2011

Jobbig vecka

Fy veckan jag haft panik över är faktiskt lika hemsk som jag trodde. Sjuk, sjuk och åter sjuk. Jag brukar ha en tendes att samla på mig väldigt mycket vatten en viss vecka i månaden så när jag vägde mig imorse var jag skit nervös. Tänk om jag skulle ligga över 100 igen! Jag vill ju verkligen INTE se den siffran igen. Den har jag sagt adjö till nu. Men jag hade tur! Vågen visade 98,5 så 7 kg är borta. Det känns grymt skönt att veta att jag gått ner och när den här veckan är över kommer vågen säkert visa ännu mer resultat!

Jag har ätit måltidersättningarna i 1 vecka och 5 dagar (inne på min sjätte) och gått ner 7 kg, så jag hoppas och tror att jag måste ha gått ner under 90 efter de här 12 veckorna? Det måste ju funka. Gäller bara att komma igång med träningen nu efter all sjukdom!

Fatta känslan att vågen visar en siffra på 80! Asså jag kommer typ dö då! Jag kommer börja gråta tror jag. Nere på 80 har jag inte varit sen jag var 14år.


När jag fyllde 14 vägde jag 80 kg. När jag fyllde arton vägde jag över 100kg. När jag fyller 19, kan jag väga något på 70 då kanske? :)

1 kommentar: