Sidor

lördag 15 januari 2011

Helvetes dag

Jag har mått piss idag. Varje klunk av alla äckliga måltidersättningar får mig att vilja kräkas. Jag är så van att äta råvaror så den här maten känns som att äta krita med bläääää smak.
Jag har super ångest nu! Om jag fryser och huttrar och är trött och ledsen bara efter en dag med måltidsersättningar hur ska jag då klara mig i 90 förbaskade dagar????!!!! Jag måste ju klara det här, så jag får väl tvinga i mig äcklet.
Pratade med min granne som gjort samma resa. Hon gillade dom inte heller men hon sa att man vande sig. Hon tyckte att det var helt okej till slut.
Just nu längtar jag efter att få se resultat! Det kanske gör mig lite mer motiverad att fortsätta med dom här bläiga måltidsersättningarna. Aja, hoppas på en bättre morgondag. Och jag visste ju att det skulle bli kämpit så jag är inte jätte förvånad...

Ställ gärna frågor om ni undrar något för det känns faktiskt bra att kunna svara på dem. Det gör mig lite mer peppad.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar