Sidor

måndag 17 januari 2011

Gruppträff

Imorgon klockan 07.30 så ska jag vara på Itrim för att gå på gruppmöte. Ska bli kul och det är faktiskt den ända anledningen att jag pallrar mig till skolan imorgon för jag mår SKIT! Plus att jag inte vill missa fler sånglektioner. Tror det kommer vara precis det jag behöver för att peppa lite nu, är ju så trött på skiten för tillfället. Men jag visste ju att det skulle bli tufft dag tre. Hoppas att dag fyra blir bättre. Det måste det!! Annars vet jag inte vad jag tar mig till....

Vill vara brun och sommarblond! Vill inte ha slask och blask. Vill ha sommar!! Vill vara någon stans där det är varmt. Så jag längtar till sportlovet och Tenneriffa! Då ska jag vara snygg.
Bilden tog jag i somras när jag prövade lite nya sminksätt. Vet inte riktigt va jag tycker om bilden men brun och blond var jag allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar