Sidor

söndag 30 januari 2011

Hemskheter som peppar

Igår när jag var i kyrkan i Askeby för att sjunga så hittade jag massor av tavlor. I dem fanns bilder från ett läger som jag var på för många år sedan och jag och min kompis försökte komma på vilket år det var.
Min kompis pekade på en tjej på bilden där bara kroppen syndes och sa; Ja det var iallafall någon som var gravid det året.

Det var jag på bilden...

Herregud va jag tycker det känns skönt att bli av med den här skiten nu! SÅÅÅ galet bra!
Förut hade jag säkert börjat gråta och åkt hem och tröstätit men nu blev jag bara ännu mer pepp för att klara av det här.

Har en kompis som varit skit duktig och klarat att gå ner massor i vikt och hennes resa började faktiskt när en person sa en elak kommentar som öppnade hennes ögon. Så det kan faktiskt peppa en!

1 kommentar: