Sidor

måndag 24 januari 2011

Sjuk

Sitter hemma och mår piss. Vet inte vad det är för fel på mig men har ont i bröstet och i hela halsen och munnen så jag ska til vårdcentralen idag och kolla upp det. Fryser massor så jag undrar om jag håller på att få feber :(

Ska snart käka lite Tomatsoppa tänkte jag och hålla tummarna för att jag frisknar till fort! Imorgon ska vi ju nämligen repa hela dagen till musikalen Hair samt att jag har storbandsrep... ÅÅHHH! Måste bli frisk NU!

Dessutom är det fint väder ute. Vill bara ligga i solen... Längtar till Tenneriffa.

3 kommentarer:

  1. Jag var också sjukis idag. :( Hoppas du blir bättre snart! Jag blir glad av den där bilden. Jag vill tillbaka. Ska vi åka? :D haha <3

    SvaraRadera
  2. Krya på dig älskling! Du ska veta hur stolt jag är över dig! <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Hörru din sjukling, kolla updaten jag gjorde på receptinlägget!

    SvaraRadera