Sidor

måndag 31 januari 2011

Karaktär

Min banankaka går som smör i solsken. Eller rättare sagt som en banankaka hos familjen Andersson...
Anton (bror) ÄÄÄLLLSSKKAR när jag bakar och han och hans kompisar blev överlyckliga när jag sa att de fick ta kaka om de ville. Skönt att kunna se kakan stå där och bli mer och mer uppäten utan att det är jag som varit där och tuggat.
Mina kompisar skrattar när de vet att jag står och bakar och lagar mat till familjen fast jag själv inte äter något. De säger att jag göder min familj så när jag är klar på Itrim så är det deras tur haha!
Nej så är det inte riktigt. Men jag MÅSTE laga mat och baka grejer när jag inte äter själv. Njuter verkligen av att se folk tycka om min mat. Och snart får jag börja tugga! Bara 4 dagar kvar!

2 kommentarer:

  1. Mmmmmmm Banankaka! Här är länken http://statcounter.com/

    SvaraRadera
  2. Vilken bra blogg du har! Oh, vad jag känner igen mig i det du skriver om behovet att laga mat. Anders, min man har gått upp i vikt för att jag "göder" honom:)

    Mina favoriter på LCD's måltidsersättningar är:
    shake apelsin/mango = apgod!!!
    Chokladbars=perfekt vid godissug
    Shake jordgubb/lime
    Chilisincarne
    Couscous
    Tomatsoppan (VLCD)

    Har smakat en av dem andra barer med bl a russin i men tycker inte om russin, dock älskar min kompis den! Moussakan är ok, men kommer nog inte köpa mer av den.

    Hoppas det går bra att gå över från VLCD till LCD!!

    SvaraRadera