Sidor

söndag 30 januari 2011

Sista veckan med 600Kcal

Igår började min sista vecka med med bara flytande grejer! Känns sjukt bra att bara ha en vecka kvar och sen får jag tugga på lite bars :)

Ställde mig på vågen imorse. 96,8kg!! JAG HAR GÅTT NER 8,7 KG PÅ 2 VECKOR!!!!!!!!!!
Jag skuttar runt på moln. Är helt överlycklig. Och jag och pappa räknade ut att om jag går ner 1,5 kg i veckan nu, som Itrim säger att man ska, så hamnar jag på ca 80kg efter mina 12 veckor! Fattar ni hur bra det känns? 3 månader och ett helt nytt liv. Åh jag typ tjuter när jag tänker på det! Fatta när jag väger under 90kg. Åhhh flyger på moln som sagt.

Det är så kul att många är intresserade av vad som händer med mig också. Mamma vill gå och mäta hela tiden och se hur många cm jag tappat och pappa väcker mig på morgonen och drar i väg mig till vågen. Haha de är nästan värre än jag.

Mamma: Det här är så sjukt spännande undrar vad som kommer hända med din kropp?!
Farfar: Jag måste få en extra kram nu när du håller på att bli smal.
Pappa: Det här är ju helt sjukt!

Haha :)

2 kommentarer:

  1. Bra Amanda!! 8,7 kg, det är helt sjukt!! :D

    SvaraRadera
  2. SÅ DUKTIG, <3 hihihihi, jag blir svinglad nu! :D <3

    SvaraRadera