Sidor

fredag 14 januari 2011

Sista mackorna

Idag på hälsoanalysen så upptäckte jag en del saker om mig själv som jag faktiskt inte trott eller tänkt på.

1. Mackor är min stora last. Seriöst jag äter aldeles för mycket mackor men det är ju så sjukt galet gott. Men nu är det ju slut på det. Iallafall i 12 veckor eftersom måltidersättning innehåller noll mackor!
2. Jag har karaktär. Jag har varit så sjukt avundsjuk på alla som har så stor karaktär och klarar av att äta nyttigt och träna. Men idag när jag pratade med hälsoanalytikern så sa hon, "men jag fattar inte vad du menar? Du har ju visst karaktär". Och hon har faktiskt rätt. Jag har ju gått från 129 till 106cm i midjemått, gått ner ca7kg och haft socker mm förbud i 5 månader! Om jag klarar det så klarar jag ju lätt det här. Eller?
3. Jag måste peppa mig själv bättre. För jag har nämligen betydligt lättare att tänkte negativt om att lyckas än possetivt. Men jag har satt upp att ett av mina mål är att peppa mig själv bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar