Sidor

lördag 22 januari 2011

Första veckan

Igår lämnade jag vecka 1 bakom mig och påbörjade vecka 2. Jag kan sammanfatta det här veckan genom att säga så här. Den har innehålligt stunder då jag gråtit av glädje och stunder då jag funderat på varför jag lever! För det mesta har jag varit hur trött, hängig och sur som helst. Har gråtit över päron som jag inte fått äta samt glädje tårar för alla kg jag tappa.

Just nu sitter jag på middag hos en familj som min familj umgås med. Det bästa med deras bjudningar är deras supergoda mat! Det är jämt asgod och de överträffar sig själva varje gång. Men idag känns det inte så kul att sitta vid matbordet med sin tomatsoppa när de äter buffé.

Men man får tänka possitivt! Och idag när jag vägde mig visade det sig att på den här veckan så har jag tappat 5,1 KG! Fattar ni! Mer än en bebis. 5 mjölkpaket. GHA GUD VA SKÖÖÖNT! Nu är det bara 4 hg tills jag hamnar under den magiska gränsen! GUD VA SKÖÖÖNT!!!
Och idag tävlade jag mot familjen och våra vänner på Boda Borg så förhoppningsvis så har jag tappat lite till :)

Ha en bras lördagkväll. Puss

1 kommentar:

  1. Åh vad bra du är amanda (jag är stolt bästa vän!) Imorgon är det ju möte föresten, ska jag hämta dig? <3

    SvaraRadera