Sidor

tisdag 18 januari 2011

Naken bland främlingar

Jag har varit på Itrim idag och hade min första gruppträff. Det var hur mysigt och kul som helst. Man kunde öppna sig helt inför sånna man aldrig träffat och det kändes bra! Tror jag kommer trivas bra i min grupp!

Vi pratade om målbilder idag. Hur vill jag vara om ett år?
Jag vill springa runt på scen och samtidigt kunna sjunga utan att flåsa i micken. Och så skulle jag också vilja träffa folk som läst min blogg och blivit inspererade. Det skulle betyda mycket för mig!
Jag fick faktiskt skriva upp min bloggadress till mina bordskamrater för de ville kolla in bloggen. Det kändes jätte kul. Och kanske ska jag få länka min blogg på Itrims hemsida! Det skulle vara guld värt!

På varje gruppträning så vägar man in sig. Jag har gått ner 2,1kg på tre dar! Så idag är det gladmandan som är framme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar