Sidor

söndag 16 januari 2011

Ehmm, söt i ansiktet.

Jag vill inte vara den där tjejen som är söt i ansiktet. Jag vill inte det. När folk får frågan om hur de tycker jag ser ut så har de alltid och jag menar alltid sagt, ehmm hon är jätte söt i ansiktet. Komplimang? Nehe du. Det är ett sätt att säga att hon ser ut som en katastrof men är lite söt iallafall. Jag vill vara något mer än ett gulligt ansikte. Jag vill vara snygg. Jag vill vara den där som folk kan vända sig efter och den som folk pratar om är snygg när jag inte hör. Jag vill pröva hur det känns för det har jag banne mig aldrig varit med om!
Det skulle vara så skönt att får höra något annat än söt. Ja menar, apor är ju också söta?
Ni tycker säkert att det här var ett deprimerande inlägg men tvärt om!! Jag ville bara berätta för er om något som driver mig framåt i mitt nya liv. Jag tänker lämna det söta ansiktet bakom mig och i stället bli snygg! Jag vill kunna vinna en stor geishachocklad på Lisseberg utan att folk säger " Det hade varit bättre att jag vann den där. Det där fettot har ätit så det räcker. " Jösses va jag längtar efter resultat! Byebye söta ansikte men dålig självkänsla och hallå satus nova!!
Jag sommaren 2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar