Sidor

lördag 15 januari 2011

Betydelsefulla uppmuntranden

Jag är så glad att jag har så bra personer i mitt liv. De stöttar och hjälper än så mycket på vägen! Vissa har verkligen varit hur stöttande som helst mot mig nu när dom vet att jag har börjat på Itrim.
Mamma och pappa är så klart super stöttande. De ska tillexempel sluta med att äta saker på fredagsmyset bara för min skull. Jätte gulligt :)

Den som har varit det absolut största stötterskan, det är Alva. Hon är verkligen hur gullig som helst. Dels stöttar hon mig genom att skriva i sin asbraiga blogg. Blir jätte pepp av att läsa den! Det känns lite som både hon och jag är på samma plats i livet lite.
Sen har hon räknat ner dagarna tills jag började Itrim med mig. Och ringde mig igår för att prata om hur hälsoanalysen gick och om allt kändes bra. Just nu vet jag inte vad jag skulle ta mig till utan henne! Hon är bästa på att peppa. Så tack Alva!!!

1 kommentar:

  1. Du vet inte vilken enorm stöttare och peppare du är! Du är bästa Pandis!!!!! <3<3<3<3 Jag är så stolt över dig!

    SvaraRadera