Sidor

måndag 9 maj 2011

Studentutmanigen!

En månad kvar! Alva har en utmaning fram till studenten! Jag är självklart på hoppas att du är det också. Du behöver ju inte ta studenten för att vara med. Sätt målet inför beach 2011 istället! Tillsammans stöttar och peppar vi varandra genom det här! Ensam är inte alltid så stark och jag känner iallafall att jag behöver peppning från er och är därför självklart sugen på att peppa er!



Jag har förstått att många läser min blogg och använder sig av den som peppning, men läs den inte i smyg! Jag vill ju veta vilka ni är som följer mig och jag vill kunna hjälpa er. Så lämna en kommentar eller skicka ett mail så jag kan följa era bloggar eller svara på era frågor.


Jag ska helt ärligt säga att jag är skiträdd och nervös för den här utmaningen men jag måste klara det! Det är balklänning som ska passa och jag vill kunna äta studentmiddagen med gott samvete!


Här är mina mål för den här utmaningen:

Träning:

1. Träna något varje dag

2. Träna på Itrim minst en gång i veckan

3. Träningssimma minst en gång i veckan

4. Dra med mitt gummiband varje kväll


Mat:

1. Äta bra frukost. Mycket frukt och grönt

2. Ära lätt och nyttig lunch

3. Inga stora kolhydratkällor

4. Inga sötningsmedel

5. Måltidsersättning till kvällsmat och mellanmål

6. Dricka mycket vatten

7. Självklart inget socker! (undantag för balmiddagen då jag får äta efterrätt)




Jag kommer kanske lägga till några mål men dem som jag skrivit upp nu måste vara till 100%! En månad det klarar vi! Eller hur?






NU KÖR VI!!!!!



2 kommentarer:

  1. Amanda, jag är också på!!

    Idag kör vi!

    Och det där med kärleken, jag kände precis så där men sen en dag så kommer det någon som INTE alls är som du hade tänkt dig eller ser ut så som du hade föreställt dig och då slår det till!

    Jag har alltid gillat mörkhåriga, långa, biffiga killar men kärleken i mitt liv är blond, smal och inte speciellt lång. Så det kan bli :)

    Kämpa på!

    SvaraRadera