Sidor

tisdag 24 maj 2011

Bara för att man kan

När jag var liten tyckte jag att det coolaste som fanns var att ha hål i naveln. Jag ville verkligen ha det men visste att det inte skulle se klokt ut på min fula mage. Har alltid haft världens bullmage så det var liksom aldrig ett alternativ. Men nu de senaste månaderna har jag lekt lite med tanken. Kanske ska göra det bara för jag kan? Men om man gör det och man ångrar sig, läker det snyggt då?
Min största fråga är nog vart gränsen går. När är det inte okey att ta hål i naveln. Måste man ha en såhät platt och vältränad mage, eller skulle jag kunna pierca mig nu? Jag får ju en liten bulle när jag sitter ner liksom.
Det här var nog det mest fjortisaktiga inlägg jag gjort på länge men sen har man ju tänkt på det sen man var 13 också. Haha.
Ska jag göra det bara för jag kan?



2 kommentarer:

  1. Jag har oxå "bullmage" när jag sitter ner. Men vem bryr sig? :D Navelpiercing är supersnyggt! Klart du skulle kunna göra det!
    Det läker fint sålänge du LÅTER DET LÄKA. Dvs, när du sitter ner så sitt rak i ryggen så inte piercingen "kläms ihop", för då får den svårare att läka. Tvätta ofta och PILLA INTE MED DEN!
    (jag gjorde allt fel)
    DO it! :D

    SvaraRadera
  2. SATSA!!!!
    Magen kan du alltid täcka med tröja jag har ju liksom två "håll" mitt i ansiktet efter min earl och den syns inte så mycket längre...
    Satsa och lev livet!! :D:D

    SvaraRadera