Sidor

onsdag 11 maj 2011

Bockar av listan!

Oj va jobbigt det var på konserten igår! Jag var så sjukt trörstig och så hade Gunilla (körledaren) blandat massor av Funlight-saft. Först blev jag glad och tänkte men åh va gott det kan ju jag dricka sen kom jag på att nej det kan jag inte alls... Jag har ju som en regel för studentutm,aningen att inte äta/dricka något med socker eller kostgjortsocker! Det är sjukt svårt när man är van att dricka minst 2 liter Funlight om dagen. Suck saknar min saft! Men en månad ska vi klara. Eller hur!!!??


Nu ska jag snart ta tåget in till stan med Frida och där ska vi träffa Emmie :) Emmie frågade nämligen om vi ville följa med till simhallen och träningssimma idag, och självklart sa vi ja. Så nu kan jag bocka av veckans simträning eftersom den snart är avklarad. Uppptäckte dock att min baddräkt är alldeles för stor! Haha men det ska nog gå ändå :)


Hur ser eran dag ut?

Bilden är på Frida och mig när vi gick i 8an :) mycket har hänt sen dess!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar