Sidor

lördag 21 maj 2011

Spegel, spegel på väggen där...

Igår kväll var jag ute på krogen med fina tjejer från klassen. (Hur roligt som helst). När vi var på Café Ågatan så följde Emmie med mig in på toa för att vi skulle kolla oss i spegeln. Alla som känner Emmie vet att hon har grymt självförtroende (MED RÄTTA) som jag avundas något enormt. Hon stog framför spegeln på den lilla sunkiga toaletten och sa, "asså fan kolla va snygg jag är".
Jag önskar att jag var en sån som också kunde titta mig i spegeln och säga att jag var snygg, så jag ska träna på det. Träningen började nu ikväll.
Jag stod i min bikini och kunde faktiskt säga, "jag ser helt okej ut". Inte riktigt Emmie nivå men stort för mig endå! Förut har det varit en blääh-reflex varje gång jag sett mig i spegeln så det här är ett stort steg i rätt riktning.

Nån gång ska jag titta i spegeln och säga "jag är så sjukt snygg."
Längtar!

2 kommentarer:

  1. Tack Amanda! Jag får ha den oftare då ;)
    Och jag blir så pepp av att läsa det här inlägget, alla borde stå och säga att de är snygga hela tiden!

    SvaraRadera
  2. Jag har inte så bra självförtroende som det kanske ser ut som. Haha.
    Jag tränar upp mitt självförtroende och lurar mig själv genom att säga att jag är nöjd. Det ger faktiskt resultat ;)

    Du är jättefin. Fortsätt ösa komplimanger över dig själv. Det gör gott! Och jämför dig inte med andra. För alla är fina på sitt sätt!

    SvaraRadera