Sidor

tisdag 17 maj 2011

Hets

Nu märker man att studenten är nära! Helt galet va mycket man har nu i veckan. Alla rest prov och uppgiter och allt annat ska in nu nu nu!

Jag har inte köpt studentklänning än för den jag köpte har ajg lämnat tillbaka. Kännde attd en skulle bli förstor vilket egetnligen inte är något att klaga på :) Men nu vet jag ju inte vad jag ska ha. Kommer springa på stan den sista veckan säkert. Typiskt mig....


Jag har iallafall skrivit klart låten som jag ska sjunga på fredag på vår sista klasskonsert! Känns sjukt att det gått tre år. Asså nej, nu blev det jobbigt kommer sakna min klass något enormt mycket. Suck.. Usch vad det blev sentimentalt nu. Nej sluta nu Amanda tårarna sparar vi till studenten eller eller sommarkonserten eller något...


Förövrigt är jag glad att jag iallafall vet vad jag ska göra i höst. Längtar så jag blir tokig. Lodon! Tänk att lilla jag ska på stora äventyr. Helt sjukt.

Nu får ni ha en fortsatt bra kväll!

Något att lägga till på min "att göra lista" år att sola mig lite brun. Måste ju vara fin i min balklänning. Tänk för några somrar sedan när man var så här brun. Dock var jag betydeligt rundare då så får se det från den ljusa sidan! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar