Sidor

söndag 8 maj 2011

Gaffeltruck

Hemkommen från balträningen.
Hampus min balpartner gav nog den roligaste kommentaren någonsin. Dumskallen!

Baltränaren: När ni gör stora lyftet så håll inte händerna om tjejens midja. Håll händerna rakt ut.
Hampus: Som en gaffeltruck!
Jag: menar du att man behöver en gaffeltruck för att lyfta mig??!!!
Hampus: he... he...

Jag skrattade massor när han sa så där och det hade jag inte gjort förut. Då hade jag kunnat ta illa vid mig och blivit ledsen även om han inte menade något dumt. Det var skönt att upptäcka att jag kan driva om min vikt utan att tycka det är jobbigt. Jag väger faktiskt inte så mycket längre. Asså jag ska bli av med 10 kg till men om 5 kg är jag normalviktig och 5 kg övervikt har ju typ hela svenska befolkningen! haha okej kanske inte riktigt så många men det är ju inte bara jag som har lite övervikt. Jag märkte ju ut mig betydligt mer förut!
Nu gäller det bara att bli av med de sista kg så jag kan märka ut mig som snygg istället för normal. Haha! Nu ska jag se på Narnia med mamma och bror. Ha en bra kväll!




(Nästa mål är att bli lika vältränad som denna brutta :) haha nja JNLs kropp kommer jag nog aldrig få men hon ger sjukt bra peppning! )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar