Sidor

fredag 6 maj 2011

Flyttar hemifrån!!!!!!

Nu är det 100% säkert. Jag flytter till London i höst! Ska jobba som au pair hos en helt underbar familj i Fulham. Känns helt overkligt att lilla jag som knappt har varit från mamma mer än en vecka ska flytta så långtbort att klockan inte ens är den samma! Helt galet asså. Men jag tror jag kommer trivas och jag har ju alltid min mamma på Skype när jag måste prata.

En av anledningarna till att jag faktiskt gör detta är för att jag vet att jag kommer klara av det nu när Alva också ska åka. Hon kommer bara bo två gator bort, typ 3 minuter. Hon ska jobba som au pair hos en familj som är vänner till min familj. Kunde det blivit bättre?

Min au pair mamma ska prata med Alvas om tider så vi är lediga samtidigt under dagarna. Detta kommer ge mig och Alva massor av tid att gå på gymmet tillsammans, unmgås, prata och spana på snygga engelsmän, hahahahah.


Jag ska nu alltså vara en riktigt flitig Londonbloggare och jag hoppas att ni vill följa med mig och min blogg även när jag flyttar! Kommer göra storstan osäker och blogga som en liten galning! Och jag ska verkligen inte tappa det här med min nya livsstil! INTE EN CHANS! Ägg, bacon och brunabönor har ingen chans på mig. Jag käkar mina morötter vart jag än befinner mig!!!


Nu ska jag mysa med min familj. Ska ta vara på tiden och krama på mamma för hon är ledsen för att jag ska åka. Söt mamma!









1 kommentar: