Sidor

lördag 28 maj 2011

Konsert

Nu har vi haft var allra sista sommarkonsert. Vet inte riktigt vad jag säga mer än att det känns super tomt just nu. Jag har liksom ingen mer konsert inplanerad med skolan nu. Det blir ingen mer konsert med skolan. Jag tjöt som en galning efter konserten. Man kommer sakna alla så galet mycket.
Tänk att det är mindre än 14 dar innan jag står där på trappan och sjunger studentsången. Tänk att det är mindre än 14 dar innan jag står på flaket och åker i väg. Kan inte fatta det. Tror det inte riktigt. Jag är ju liten ju. Va hände med Amanda 9 år som skulle börja musikklasser? Nu står jag snart och vinkar farväl till Folkungaskolan som, lets face it, jag gått i på i halva mitt liv! Halva livet och nu så är det bara vinka byebye. Jätte konstigt...
Men som sagt är det ju faktiskt några veckor kvar och de ska bli såååå himla roliga! Vi ska bara mysa runt på utflykter, tältning i Linas stuga, pool och grill hos mig med mera. Kommer bli två stycken rent av awsome veckor!

Bjuder på ett klipp när jag sjunger Time to say goodbye på sommar konserten. Puss

1 kommentar:

  1. Åh vad du är fin och duktig på alla sätt och vis Amanda! Jag önskar att jag kunnat splitta mig och vara hos både dig och Josefin samtidigt den kvällen! <3

    SvaraRadera