Sidor

måndag 28 februari 2011

Min bikini

Väntade ju med att visa min bikini pågrund av att jag ville vara brun när jag visade den. Men nu blev det visst inte vit/brun. Nu vart det röd istället. Och bilden är mycket fint eller hur? HAHA. Är verkligen ledsen över brännan! Men jag älskar min bikini! Och den är finare i verkligheten! :) Vägde mig i morse. Hade ju som mål att gå ner under 90 nu när februari var över men nu vart det inte så. Vägde 91,5. Jag haer iallafall gått ner 20.5kg sen i somras! Men ändå. Känns lite jobbigt att inte klara målet. Så nu förlänger jag det till slutet av mars istället. Om jag inte klarar det så är något gryyymt fel med mig. Så under 90 tills april!

4 kommentarer:

  1. Skitsnygg bikini! Och skitsnygg tjej! <3

    SvaraRadera
  2. Snygga du! Jag saknar dig Amanda <3

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Haha tack! Du kommenterade verkligen den mest smickrande bilden på mig...

      Radera