Sidor

lördag 5 februari 2011

200kcal och jag sprängs...

Har ätit dagens sista mål. En chockladbar. Asså efter halva är jag så sjukt mätt och klarar knappt att ta en tugga till. Känns som jag ätit för mycket. Men jag har ju faktiskt inte smällt i mig en pizza på 2000kcal jag har bara käkat 200kcal. Skumt att man kan känns sa av något så lite? Fast å andra sidan är jag ju ALDRIG hungrig längre. Förut var jag konstant hungrig. Att jag inte är hungrig är mitt största problem just nu för jag får tvinga i mig mat. Jag vill verkligen inte äta! Men vet att jag måste. Första gången i mitt liv jag tvingar i mig mat?

1 kommentar:

  1. Grattis till dig! Själv är jag just nu inne i en period där jag är hungrig typ 2 timmar efter intagen måltid...asjobbigt! Den där absoluta proppmätta känslan har jag aldrig kännt av, mer en behaglig mättnadskänsla.

    Kram C

    SvaraRadera